• 04-11-2017, 22:37:11
    #1
    Merhaba arkadaşlar, baya kişi konu açmış ama grubu kurdumu belli değil.Bende dedim keşfet grubu kuralım.+50K diye sınır koymayacağım.

    Gelecek arkadaşlar konuya k.ad bırakırsa ve ya pm atarsa sevinirim.
  • 04-11-2017, 22:38:17
    #2
    Ben gelirim gruba
  • 04-11-2017, 22:41:59
    #3
    Pm atıldı
    LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 04-11-2017, 22:44:20
    #4
    prowebci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben gelirim gruba
    K.adınızı yazarsanız sevinirim.
  • 04-11-2017, 22:44:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    @pabucumsekil
  • 04-11-2017, 22:50:37
    #6
    İsteklerinizi kontrol edin.
  • 04-11-2017, 22:56:54
    #7
    @erkinnunlu
  • 04-11-2017, 23:01:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    @beuitirafcom
  • 04-11-2017, 23:03:06
    #9
    Mesaj isteklerinize bakın lütfen.