Not : Hesabı bende ve geri vermemeyi düşünüyorum.Hesabıda öyle boş bırakacağım. 300 TL para değil lakin ama bunu atan bir insanın emeğine geçmenin anlamı yok.Kimseyi kandırmanında bir anlamı yok.Dürüstçe abi para lazım dese yemin ediyorum yollarım 300 tl sini ama bir insanı kandırmak ve parasını yemek hiç hoş değil.Hesabını vermemeyi düşünüyorum sizce napayım ?
Ve Sayfayı kullanalı 1 saat oldu 7 defa kod geldi kodla açtım,sattığı hesaplarla uğraşıyor galiba.Beni bilen bilir kimsenin emeğini yemem.
Şahıs : @muhammet68
Şimdi fotoğraflara bakalım :


