Aynı şahıs Wm aracında beğeni paneli ilanı verip, bir arkadaşımın hesabını da çalmıştı.Kendisine yazdım ama ısrarla kendisinin çalmadığını söylemişti.Daha sonra ise aynı hesabı burada satmaya çalışmıştı, sorunca da başkasından aldım demişti.

Maalesef forumdan konu silindiği için ispatlanamamıştı.Bence kesinlikle geri vermeyin hesabı.