• 05-04-2017, 23:43:51
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sayfa sattı,önce bana 9 ksı bot dedi.Sonra sayfayı aldım falan herşeyi değiştim aga bir baktım istatistiklere %30 abd %20 ırak %20 suudi arabistan gerisi azerbaycan falan neyseki parayı daha atmadım.Demekki parayı atmış olsam şimdi param gitmişti.

    Not : Hesabı bende ve geri vermemeyi düşünüyorum.Hesabıda öyle boş bırakacağım. 300 TL para değil lakin ama bunu atan bir insanın emeğine geçmenin anlamı yok.Kimseyi kandırmanında bir anlamı yok.Dürüstçe abi para lazım dese yemin ediyorum yollarım 300 tl sini ama bir insanı kandırmak ve parasını yemek hiç hoş değil.Hesabını vermemeyi düşünüyorum sizce napayım ?
    Ve Sayfayı kullanalı 1 saat oldu 7 defa kod geldi kodla açtım,sattığı hesaplarla uğraşıyor galiba.Beni bilen bilir kimsenin emeğini yemem.

    Şahıs : @muhammet68

    Şimdi fotoğraflara bakalım :








  • 05-04-2017, 23:48:43
    #2
    Geçmiş olsun hocam. Keşke istatistikleri baştan isteseydiniz.
  • 05-04-2017, 23:52:06
    #3
    Kardeşim çok haklı benle şahit oldum sayfa tamamı yabancı çıktı çok ayıp yapılan şey ...
  • 06-04-2017, 00:02:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun mevlüt takipteyim.
  • 06-04-2017, 00:04:10
    #5
    BERKEAKGUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Keşke istatistikleri baştan isteseydiniz.
    Satana geçmiş olsun konu sahibi parayı daha vermemiş zaten
  • 06-04-2017, 00:06:38
    #6
    Hocam 300 lira para değil demişsiniz ama bir daha mı düşünseniz acaba
  • 06-04-2017, 00:07:11
    #7
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satana geçmiş olsun konu sahibi parayı daha vermemiş zaten
    Sizce geri vermelimiyim yoksa hesabı çöp mü bırakayım
  • 06-04-2017, 00:08:28
    #8
    Janis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizce geri vermelimiyim yoksa hesabı çöp mü bırakayım
    Ben verirdim Hocam. Dava edecek bir şey de yok Allahından bulsun de geç.
  • 06-04-2017, 09:25:50
    #9
    Aynı şahıs Wm aracında beğeni paneli ilanı verip, bir arkadaşımın hesabını da çalmıştı.Kendisine yazdım ama ısrarla kendisinin çalmadığını söylemişti.Daha sonra ise aynı hesabı burada satmaya çalışmıştı, sorunca da başkasından aldım demişti.

    Maalesef forumdan konu silindiği için ispatlanamamıştı.Bence kesinlikle geri vermeyin hesabı.