• 08-02-2016, 14:40:24
    #10
    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnaktif hesapları mı alabiliyoruz?

    Kullanılan bir adı alma imkanımız var mı?
    İnaktif daha kolay olur, diğerleri için zor hocam.
  • 08-02-2016, 15:11:27
    #11
    Pm attim

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 08-02-2016, 16:20:14
    #12
    Gönderdim
  • 08-02-2016, 18:33:39
    #13
    pm attım
  • 09-02-2016, 00:51:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    --edit. Konuyu taşlamayın o zaman---
  • 09-02-2016, 01:52:57
    #15
    öncelikle baltalamak istemem ama, eğer sahte bir resmi belgeyi editleyip gönderiyorsanız bu sizin içinde, hesap sahibi içinde ilerleyen zamanlardada oluşabilecek sorunlar demektir. belgede sahtecilik demektir. iyi forumlar dilerim
  • 09-02-2016, 02:16:07
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Skype ekledim.
  • 09-02-2016, 09:21:27
    #17
    Üyeliği durduruldu
    pm lütfen
  • 10-02-2016, 13:07:39
    #18
    detayları pm atar mısın