• 12-03-2026, 03:15:49
    #1
    Yurtdışındaki bir adamdan satın aldık 300$'a bu kullanııc adını bir projemiz vardı kullanacaktıkta.Sizce ederi nedir projeyi iptal ettik başka bir arkadaş yapmak istiyor almak istiyor benden kaça vermeliyim?
  • 12-03-2026, 03:18:53
    #2
    Hocam yanlış anlamayın ama bunu 300$ gibi bir fiyata almak akıl işi değil arkadaş ne fiyat veriyorsa sorgulamadan verin
  • 12-03-2026, 03:28:15
    #3
    Kurumsal PLUS
    Max bir sakız eder hocam
  • 12-03-2026, 03:29:20
    #4
    😢😢😢
  • 12-03-2026, 03:29:50
    #5
    Darkanonims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Max bir sakız eder hocam
    çok iyimsersiniz hocam
  • 12-03-2026, 03:32:06
    #6
    maxi geyik mi acaba diye bir baktım konuya geçmiş olsun 300$ verdiyseniz buna eğer paranızı çöpe atmışsınız.
  • 12-03-2026, 03:43:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
  • 12-03-2026, 03:56:56
    #8
  • 12-03-2026, 04:06:28
    #9