• 07-03-2026, 02:52:36
    #10
    enteresan bir konu takipteyim
  • 07-03-2026, 03:00:10
    #11
    Takip+++

    Tavsiyem :

    Biraz zor olur ama... Her yeni güncelleme de bizleri etiketlemeniz şahane olurdu.
  • 07-03-2026, 03:00:49
    #12
    Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hayırlı olsun bende bir hesap açtım global konsept bir hesap 1 haftada 25k takipçi oldu. Hergün 350-400 yeni takipçi geliyor. İlk defa denedim muhtemelen ilk paylaşımım etkili oldu. 6 milyon görüntülenme 400 bin beğeni 6 bin yorum geldi.
    Hocam ben tek gönderi değil de olduğunca yaygın takip aldıkça daha sağlam ilerliyorum. Gerçekten çok başarılı sonuç almışsınız tebrik ederim
    Captain53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ayda 100k iddialı bir rakam bilmediğimiz ne yapacaksın hocam yolu yordamı varsa bizede öğret
    Bir ay sonra öğretirim inşallah hocam Şimdi başarıya ulaşmadan akıl vermiş gibi olmayayım önceki sattığım hesapta 1.5-2 ayda 35 k görmüştük bu sefer daha sağlam gideceğim inşallah
  • 07-03-2026, 03:04:58
    #13
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Takip+++

    Tavsiyem :

    Biraz zor olur ama... Her yeni güncelleme de bizleri etiketlemeniz şahane olurdu.
    Tabi ne demek ekstra etiket isteyenler beğenirse onları da etiketleyebilirim
  • 07-03-2026, 03:49:16
    #14
    Takipteyiz hocam
  • 07-03-2026, 03:52:12
    #15
    şimdiden başarılar hocam. ++
  • 07-03-2026, 13:12:42
    #16
    duha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdiden başarılar hocam. ++
    Teşekkürler hocam
  • 08-03-2026, 02:54:42
    #17
    Etiket isteyenler:
    @AFNaNTiK;
  • 08-03-2026, 03:35:46
    #18
    redfour adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etiket isteyenler:
    @AFNaNTiK;
    Teşekkür ederim hocam. Şunu da sorayım, bu 1.453k takipçi sadece reels paylaşımı yaparak mı oldu 2 gün de hocam?

    Ayrıca gün de kaç reels planlıyorsunuz hocam, hikaye dahil toplam da günlük kaç içerik? Ve hangi saatte kaç içerik olarak acaba?

    Merak ettiğim harici yorum vs. de yapıyor musunuz o ara? Yani GT vs. vs. ya da sadece içerik ile mi devam...

    Teşekkür ederim. 🙏

    Dipnot: Hesap eski tarihli olarak mı devam ediyor? Yoksa yeni kurulum muydu? 🙏