Merhaba,

Yöneticisi olduğum bir hesap var bir süredir de reklam talepleri geliyor. Reels içi reklam koyuyoruz standarta oturtamadık o yüzden herkese farklı fiyat söylüyoruz.

Sizce ederi nedir?