• 19-06-2024, 15:52:09
    #1



    Ben buraya 15.000 harcama sınırı koydum, adamlar 22000 tl üzeri hatta 24.000 tl civarı kartımdan para çekmişler bir de burda hala 9000 tl harcandı yazıyor.

    Bu parayı nasıl geri alabiliriz😁 Daha 1 gün önce 3000 tl çekti. bugün hala para çekmeye çalışıyor
  • 19-06-2024, 15:53:32
    #2
    geçmiş olsun hocam
    • Rage
    Rage bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-06-2024, 15:54:42
    #3
    Eğer bu harcamaları panelde göremiyorsanız kartınız çalınmış ve kartınızla farklı hesaptan reklam çıkmış olabilirler.
    • Rage
    • escapist
    Rage ve escapist bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-06-2024, 15:55:43
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer bu harcamaları panelde göremiyorsanız kartınız çalınmış ve kartınızla farklı hesaptan reklam çıkmış olabilirler.
    Yok, eminim ben hesaba kaç ödeme düzeyi koyarsam onu çekiyor ama deli gibi çekiyor..
  • 19-06-2024, 16:01:08
    #5
    Bankaya harcama itirazı yap fakat kartımdan para çekmiş farketmemişim dersen yaparlar mı bilmiyorum en kötü kartım çalındı bu harcamayı ben yapmadım vs. de
  • 19-06-2024, 16:01:44
    #6
    TheSeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bankaya harcama itirazı yap
    Sanırım bunu yapacağım. Ama instagram hesabım ban yermi?
  • 19-06-2024, 16:02:36
    #7
    Erik Bilişim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım bunu yapacağım. Ama instagram hesabım ban yermi?
    Fikrim yok o konuda
  • 19-06-2024, 16:08:28
    #8
    geçmiş olsun.kredi kartınıza harcama limiti yapıp,sonra instagramda o limitlerle işlem görmeniz daha olası olabilirdi.önce bankada sağlama almak limitleri sonra başka mesralara limit blokesi olmalı.neyse tecrübe olmuş.tekrardan geçmiş olsun
  • 19-06-2024, 16:18:31
    #9
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun.kredi kartınıza harcama limiti yapıp,sonra instagramda o limitlerle işlem görmeniz daha olası olabilirdi.önce bankada sağlama almak limitleri sonra başka mesralara limit blokesi olmalı.neyse tecrübe olmuş.tekrardan geçmiş olsun
    Tüm ücrete harcama itirazı başlattım. Bakalım