Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer bu harcamaları panelde göremiyorsanız kartınız çalınmış ve kartınızla farklı hesaptan reklam çıkmış olabilirler.
Yok, eminim ben hesaba kaç ödeme düzeyi koyarsam onu çekiyor ama deli gibi çekiyor..