Takibe takip vb yöntemlerle hesap kasımı artık engelleniyor. Bence doğru olan da bu. Kaliteli içeriğe daha fazla önem vermek gerek artık
hocam ama can sıkıyor bir zamandan sonra, yorum yapmamı ne hakla kısıtlıyorlar? elon da twitterde bir ara kısıtlama yapmıstı sonrasında milyonlarca kullanıcıyı kaybetmisti.
Geçenlerde ben de oldu. nadir yorum atan biriyim. O sıra yorum yapasım geldi 1 kere yaptım baktım kısıtlanmışım. Açıldıktan sonra 1 yorum daha yaptım yine aynı. dedim küfür yok hakaret yok bi yorumla nasıl kısıtlıyor. Adamlar her gün yorum atıyor
Eski tarihli hesap candır bende sorun yok ama bende yorum yapmayı faydalı bulmuyorum takipçi getirisi oluyo mu
hocam yanlıs anladınız galiba gt tarzı yorumlar yazmıyorum, isten geliyorum iki reels izliyeyim diyip yorum yazıyorum bakıyorum kısıtlanmısım. öyle cok yorum atan biri de değilim.