Hesapların patlamasının önüne geçmek için proxy bağlamayı düşünüyorum. Tr dışı ülkelerin proxylerini (ip'lerini) bağlarsam sorun yaşar mıyım?
(Hesapların kurulduğu ülkeler random arabistan,rusya,japonya,kore,amerika karışık) Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim