• 28-01-2024, 18:47:59
    #1
    30 a yakın abonem var ama hiç gelir artmıyor. Arada 1 2 dolar yükseliyor. Her ay 30 dolar artması gerekmez mi. Abonelik ücreti 30 TL civarı. Ben mi yanlış anladım
  • 28-01-2024, 19:01:54
    #2
    Şimdi düşündüm de ilk abone olanlar 10 liradan oldu. Belki de sebep budur
  • 28-01-2024, 22:06:20
    #3
    Bende 53 abone var 40dolar mevcut
  • 20-06-2024, 16:11:59
    #4
    Ayni sorun bende de var neden olur acaba