• 24-01-2024, 13:19:28
    #1
    verileri indirdim karşıma 2 mail çıktı hangisi ilk mail üstteki mi alttaki mi lütfen yardım
  • 24-01-2024, 13:30:11
    #2
    Bildiğim sırası ile en alt daki ilk mail oluyor
  • 24-01-2024, 13:31:21
    #3
    Alpser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiğim sırası ile en alt daki ilk mail oluyor
    biriside üstteki dedi
  • 24-01-2024, 13:56:13
    #4
    Bende neden böyle çıkmıyor meta ekranına atıyor direkt ya
  • 24-01-2024, 14:45:33
    #5
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Signup information klasörünün içinde oluyor ilk maili , yanlış yere bakıyorsunuz.
  • 24-01-2024, 14:55:46
    #6
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Signup information klasörünün içinde oluyor ilk maili , yanlış yere bakıyorsunuz.
    Signup information da mail yok hocam yani bu hesapta ilk mail yok yani doğrumu hocam