BEĞENİLERİMİ SADECE ARKADAŞLARIM GÖREBİLİYOR, ARKADAŞIM OLMAYAN GÖREMİYOR VE BU SORUN 3 FARKLI HESAPTADA AYNI BEĞENİ BANI YEDİM SANIRIM İP DEĞİŞTİRİP TEKRAR İNDİRSEM DÜZELİR Mİ YADA NASIL DÜZELTEBİLİRİM