• 07-07-2023, 01:07:58
    #1
    Meta diğer tüm rakiplerini bitirip sosyal medyaya tek başına hükmetmek istiyor sanırım ama bu uygulamanın başarılı olduğunu düşünmüyorum sizin görüşünüz nedir?
  • 07-07-2023, 01:10:08
    #2
    Kötü buldum epey. Kullanacağımı sanmıyorum. Twitter'ın yanından bile geçemez.
  • 07-07-2023, 01:10:14
    #3
    Twitterın yapacağı bir hamle ile unutulcağını düşünüyorum.
  • 07-07-2023, 01:13:11
    #4
    Bence bu linkedine falan döner herkes kulanmaz.
  • 07-07-2023, 01:13:33
    #5
    Twitter tayfa meraktan girip çıktı, Twitter'dan büyük oranda kullanıcı çaldığını kesinlikle düşünmüyorum. Anasayfa bana 2014'te instagram'da geziniyormuş gibi hissettirdi. Mizah kalitesi bir yana genel anlamda post kalitesi yerlerde, facebook grubu gibi bir ortam var. Kitleyi kenara bırakıp teknik açıdan bakarsak UI ve UX açısından beklentilerin altında kaldığını düşünüyorum, bana google plus'ı hatırlattı sonu öyle olacak bence
  • 07-07-2023, 01:14:21
    #6
    özenti işler genelde pek tutmaz. yeni çıktığı için 3-5 gün kullanıp sonra unutulur son olarak da uygulama telefondan silinir. maks. 2 haftası var
  • 07-07-2023, 01:14:24
    #7
    Başarılı buldum
  • 07-07-2023, 01:14:26
    #8
    sanırım yazılımcılar boştaymış canları sıkıldıkları için bişey çıkarmıslar ama gereksiz.
  • 07-07-2023, 01:15:39
    #9
    Hızlı bir şekilde geliştirilse trendtopic gelirse yürür gider yoksa zor