Twitter tayfa meraktan girip çıktı, Twitter'dan büyük oranda kullanıcı çaldığını kesinlikle düşünmüyorum. Anasayfa bana 2014'te instagram'da geziniyormuş gibi hissettirdi. Mizah kalitesi bir yana genel anlamda post kalitesi yerlerde, facebook grubu gibi bir ortam var. Kitleyi kenara bırakıp teknik açıdan bakarsak UI ve UX açısından beklentilerin altında kaldığını düşünüyorum, bana google plus'ı hatırlattı sonu öyle olacak bence