• 06-07-2023, 07:56:23
    #1
    Dün gece itibari ile kullanıma açılmış bence gayette güzel bir program olmuş oldukça stabil. Twitter’ın son kısıtlama olayından sonra insanların bu programa geçeceğini düşünüyorum ben. Sizin yorumlarınız nelerdir?
  • 06-07-2023, 07:57:00
    #2
    İnsta ile bağlanılmasa çok iyi
  • 06-07-2023, 07:58:00
    #3
    HamdiCetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsta ile bağlanılmasa çok iyi
    evet özellikle kullanıcı adı kısmında beni de hüsrana uğrattı hayallerimiz vardı ne güzel.
  • 06-07-2023, 07:59:21
    #4
    threadstakipci.com.tr alan adını aldım ama bi cacık olacağını düşünmüyorum bence çöp uygulama
  • 06-07-2023, 08:05:17
    #5
    GZR
    Tek Niyet: Memnuniyet ✅
    Twitter'ın P2W hamlelerini değerlendirmek için alelacele ortaya çıkarılmış şuan için çok fazla gelişmesi gereken bir uygulama.

    İlk çıktığı zamanda olduğumuz için balon bir popülerliğe sahip. Bir süre sonra insanlar neden buradayız diyip bırakacaktır.
  • 06-07-2023, 08:05:53
    #6
    canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet özellikle kullanıcı adı kısmında beni de hüsrana uğrattı hayallerimiz vardı ne güzel.
    😁 Alemin akıllısı siz misiniz ya
  • 06-07-2023, 08:06:25
    #7
    ag19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😁 Alemin akıllısı siz misiniz ya
    en akıllı sensin tamam
  • 06-07-2023, 08:06:49
    #8
    Gayet güzel tabii birkaç güncelleme ile çok daha iyi olacaktır.
  • 06-07-2023, 08:14:56
    #9
    nickname kapma yarışına giremediğim için beğenmedim. Bluesky > Threads