Dün gece itibari ile kullanıma açılmış bence gayette güzel bir program olmuş oldukça stabil. Twitter’ın son kısıtlama olayından sonra insanların bu programa geçeceğini düşünüyorum ben. Sizin yorumlarınız nelerdir?