• 04-07-2023, 12:13:11
    #1
    Merhabalar, Meta’nın Twitter’a rakip platformu Threads açıldığında ne yapmak lazım? Kullanıcı adlarını toplama gibi bir planı olan var mı?
  • 04-07-2023, 12:21:41
    #2
    Ben kendi sektörümdeki isimleri almayı düşünüyorum, nasıl bir sistem olacak bilmiyorum tabii

    Bluesky'da mail değişmiyor mesela, o şekilde olursa sorun olacaktır diye düşünüyorum.
  • 06-07-2023, 08:41:27
    #3
  • 06-07-2023, 09:32:37
    #4
    Ben geleceği olduğunu düşünmüyorum. Baştan hashtag yok. Twitter ı bugün ki konumuna getiren hashtag dir. Bir an önce ya getirir mark yada sonu clubhouse gibi olur.