Merhaba büğün bi hesap aldım kurtarma ekranından 3 4 tane numara var onlar gider mi birde ilk mail ve üstündeki mail de bende ama ilk mail diye aldığım mail kurtarma ekranından gözükmüyor 2 ci aldığım mail gözüküyor telefon ile mi kurmuşlar acaba anlamadım telefon da 14 hafta önce koyulmuş mail de 14 hafta önce anlamadım valla