• 03-09-2022, 23:48:17
    #1
    Instagram hesap satışı bölümünün taban fiyatında bir düşüş olacak mıdır? Boş projelik hesaplara K başı 10₺ çok ve forumdaki sektörü yavaşlattığını düşünmekteyim. Siz ne düşünürsünüz bilemem fakat bu konuda sormak istedim böyle bir düşüş olacak mı?
  • 03-09-2022, 23:50:11
    #2
    Alım gücünün düştüğünü ve her ay elektriğe doğalgaza zam geldiğinide ben belirteyim bana göre fiyatlar artmalı.
  • 03-09-2022, 23:55:23
    #3
    r10'da 🅻🅸🅳🅴🆁 🏆
    Son fiyat artışından bu güne dolar 2 TL daha artmış. Servisler malum dolar kuru üzerinden alınıyor. Dolar , maliyetler , üyelik ücretleri artarken taban fiyatın azalması ne kadar doğru sizce
  • 03-09-2022, 23:59:00
    #4
    yilmazsocial.com
    brkcnklm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son fiyat artışından bu güne dolar 2 TL daha artmış. Servisler malum dolar kuru üzerinden alınıyor. Dolar , maliyetler , üyelik ücretleri artarken taban fiyatın azalması ne kadar doğru sizce
    Fiyatlar kurtarmıyordur doğru ama , servisleri dışardan almak yerine hesap üretme işi olmuyormu her alanda tüketiciyiz
  • 04-09-2022, 11:46:34
    #5
    Bence 10tl de az gelir yakında.
  • 04-09-2022, 12:02:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Üyelerin kategorilerle ilgili talepleri her zaman önemlidir bizim için. Taban fiyatların düşmesinden ziyade arttırılması konusunda talepte çok fazla.
    Alım gücü azaldı diyorsunuz fakat bazı günler alıcılar hesap bulamıyor. Talep çok fazla şuan.

    Ama önerilerinizi değerlendireceğiz, teşekkür ederiz. İyi forumlar.