• 01-07-2022, 00:56:40
    #1
    Arkadaşlar aranızda instafly kullanan veya daha önce kullanmış olan var mı ? 3 aylık satın almayı düşünüyorum 330 TL'ye tekabül ediyor sizce değer mi ?
  • 01-07-2022, 01:03:45
    #2
    Kesinlikle değer. InstaFly yazılım özelliklerinin yanında destekleri mükemmel. Yaklaşık 15 - 16 senedir yazılım içerisindeyim, abartısız olarak aldığım en iyi 3 hizmetten biridir. @tolgasen; hocam gerçekten bu işin piri.
  • 01-07-2022, 01:33:34
    #3
    Moderatör
    2 seneye yakındır aktif kullanıyorum. Sürekli güncel ve yeni özellikler ekleniyor. Yazılım içerisindeki araçlardan bahsetmeme bile gerek yok hepsi doğru kullanıldığında mükemmel araçlardır. Verilen parayı sonuna kadar hak ediyor.
  • 01-07-2022, 02:06:55
    #4
    @tolgasen; Üstadın yaptığı yazılım sayesinde binlerce kişi ekmek yiyor binlerce kişide bu uygulama ile ev geçindiriyor. Sagolsun tatildeyken bile instagram güncellemesinden dolayı 7/24 kullanmamız gereken özellik çalışmıyordu sağolsun ilgilendi halletti varolsun kendisi yeni özelliklerinide 4 gözle bekliyoruz . instafly 6 dan beri kullanıyorum