Hata içeriğinde kodlar var. Hesaba giriş yapılıyor ama her hangi bir sekmeye girince ekran açılıyor.
Bu neyden kaynaklıdır? Uygulayı kaldırıp tekrar kurmak mantıklı mı google da arattığımda aktif olarak bir çok kişide bu hata alanlar var haber siteleri hemen linkleri doldurmuş aramalarda..
HATA bu her hangi bir 3. parti uygulama yok telefonda indirilmedide iphone 4

