Esesra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hesapta Sorun mu var ?
13
●150
- 20-02-2022, 00:24:25Bot denilen sonraki gün silinen takipçidir. ABD kitle olup pasif bir hesapta olabilir. Kişilerin fazla kişiyi takip etmesi bot olmuyor. D*landırılma demeden önce bir düşünün . Ayrıca konu sahibi hocam satın aldığınız kişiye yazdınız mı ?
- 20-02-2022, 00:25:48Konuşacağım hocam burada başka insanlarında fikrini almak için açtım konuyunorahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2022, 00:29:31binbir çeşit bot türü var.Silinmeyen kişilerde var.sonuçta düşüncelerimizi paylaşıyoruz hayrlı akşamlar.norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2022, 00:30:25Yorumlarınız için teşekkür ederim.Esesra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2022, 00:31:36Hesap sahibine daha danışmamış fikrinizi sunmuş olabilirsiniz orta da birşey kanıt yokken d*landırılma vakası demeniz yanlış oluyor.Esesra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
