norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bot denilen sonraki gün silinen takipçidir. ABD kitle olup pasif bir hesapta olabilir. Kişilerin fazla kişiyi takip etmesi bot olmuyor. D*landırılma demeden önce bir düşünün . Ayrıca konu sahibi hocam satın aldığınız kişiye yazdınız mı ?
binbir çeşit bot türü var.Silinmeyen kişilerde var.sonuçta düşüncelerimizi paylaşıyoruz hayrlı akşamlar.