• 08-01-2022, 15:12:30
    #1
    Kız arkadaşıma dm üzerinden mesaj gelmiş linke tıklayıp hesap bilgilerimi girmiş şimdi hesabını çalmışlar ilk mail bizde hesap uzerinden bişeyler yapılıyor hemen geri almamız gerek yardımcı olabilicek varmı
  • 08-01-2022, 15:25:34
    #2
    Revert yerine gelip k.adı yazıp daha fazla Bilgi al basıp oradaki bilgilerin size ait olanı seçip kod gönderip hesaba girince şifre değiştirip 2 faktör ve Duo koyun.
  • 08-01-2022, 15:28:09
    #3
    yergozy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Revert yerine gelip k.adı yazıp daha fazla Bilgi al basıp oradaki bilgilerin size ait olanı seçip kod gönderip hesaba girince şifre değiştirip 2 faktör ve Duo koyun.
    Ravert yeri neresi bulamadım hocam
  • 08-01-2022, 15:29:36
    #4
    kaptan041 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ravert yeri neresi bulamadım hocam
    Kız arkadaşının telefonundan yapıp önceden giriş yapılmış cihazlarda çıkıyor revert yeri
  • 08-01-2022, 15:34:57
    #5
    yergozy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kız arkadaşının telefonundan yapıp önceden giriş yapılmış cihazlarda çıkıyor revert yeri
    Şu şekilde oluyor ravert kısmi çıkmıyor
    Giriş yapmak için yardim al kısmına tikladik ardından kullanıcı adı girdik sonra bu ekran çıktı ravert ekranı çıkmadı
  • 08-01-2022, 15:40:27
    #6
    kaptan041 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu şekilde oluyor ravert kısmi çıkmıyor
    Giriş yapmak için yardim al kısmına tikladik ardından kullanıcı adı girdik sonra bu ekran çıktı ravert ekranı çıkmadı

    Önce k.adı yaz sonra en altta mavi ile çizdiğim yere bas ama kız arkadaşının tel yap bu işlemi
  • 08-01-2022, 15:42:32
    #7
    yergozy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce k.adı yaz sonra en altta mavi ile çizdiğim yere bas ama kız arkadaşının tel yap bu işlemi
    Hocam onun telinden yaptık aynı şeyi yardım merkezine yönlendirdi
  • 08-01-2022, 19:15:27
    #8
    kaptan041 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onun telinden yaptık aynı şeyi yardım merkezine yönlendirdi
    2 faktör koymuşlar g.o isterseniz ücretli şekilde hesabı kapattıralım