Ben cevabını iyi niyetli bir şekilde vereyim konu sahibinin izniyle, sizden bir şey beklendiğini söylemiyor arkadaş, mutluluk yada elde edilen olumlu sonucu paylaşmak istemiş.
Hocam valla cevap vermeyecektim hevesim kırılıyor bildiğin ya şurda 2 sevincimizi paylaşalım diyoruz geliyor biri bu tarz yorum atıyor. Ne diyim umursamıyorum kendisini kendi karekteri böyleymiş.