Arkadaşlar sizden bir ricam var aldığınız kullanıcı adı kadar fidan bağışı yaparmisiniz , aklıma geldikce yine paylaşacağım elimden gelen bu, destek olalım hep birlikte
@phpyazilimciniz
@yenibiryazilim
@kalbikirikreplik
@anilariyasa
@hayallerileyasa
@tarafsizgazeteci
@gayisgarage (ig de gayış edition diye bir replik dolaşıyor ordan aklıma geldi umarım işinize yarar)
@gayisarabalar
@yayinelestirisi
@heryerdeseninle
@herseydeseninle
@1sisligece
@havadurumuhaberleri
@yalnizbirakipgitme
@depoyonetim
@tarihikurgu
@tarihselkurgu
@yazilimlideri
@sertifikaprogramlari
@yeniduzenler
@yalnizlikkenti
Boşda olan kullanıcı adları
4
●134
- 31-07-2021, 19:39:002 tanesini aldım. durumum yettikçe bağışımıda yapacağımMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-07-2021, 20:11:49Hayırlı olsun hocam , umarım bağış konusunda herkes duyarlı olurcuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle