• 18-07-2021, 23:35:57
    #1
    Hesap sorun degilde manita içerde kaldı ya
  • 18-07-2021, 23:37:47
    #2
    nası hocam 😃 nası içerde kaldı 😀
  • 18-07-2021, 23:39:07
    #3
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nası hocam 😃 nası içerde kaldı 😀
    Cevap veremiyorum
  • 18-07-2021, 23:40:42
    #4
    hadii ya :d
  • 18-07-2021, 23:40:52
    #5
    İyi güldürdün 🤣çok yaşa
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap sorun degilde manita içerde kaldı ya
  • 18-07-2021, 23:46:45
    #6
    Yaw pqksels
  • 19-07-2021, 01:55:00
    #7
    Dedim noluyor kardeşim iyi güldürdün valla.
    • Felix
    Felix bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.