Geçen gece hesabımdan aniden çıkış yapıldı ve girdiğimde maile kod gönderiyor malesef mail adresimi ve şifresini unuttum hiçbir türlü ulaşamıyorum.Mailsiz hesabımı nasıl aktif edebilirim tekrar bir çözümü yok mu bunun?