• 30-11-2020, 00:36:22
    #10
    Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi durumu daha iyi anladım. Yani bilgisi üzerinden para kazananlara tabi ki diyecek söz yok, mutlaka hak ediyorlardır. Ancak konulardan uzak insanlar bu bilgilere ulaşabilmek için nereden başlayacağını bile bilemiyor benim gibi çağın gerisinde kalanlar diye adlandırıyorum ben, benim gibileri
    Estağfurullah hocam Udemy eğitimlerine de göz atabilirsiniz uygun fiyatlı ve indirimli oluyorlar bazen.
  • 30-11-2020, 00:44:22
    #11
    Yalnız şunu ciddi ciddi hissettim; yıllar önce herkes bildiğini paylaşmak için birbiriyle yarışırdı. Resmen forumlarda en çok bilgi paylaşan insanlar en çok saygıyı görürdü. Ancak o günlerden eser kalmamış. Kimseyi suçlamıyorum, suçlayamam zaten. Ama hayatın geldiği nokta gerçekten çok ilginç.
  • 30-11-2020, 00:45:30
    #12
    Hocam sifirdan kasmak zor oluyor allah yardimcin olsun. Bu iş biraz sabir işi oncelikle sayfanin konsepti nedir o sayfalardan reklam aliniz ucretli veyatta cekilise giriniz 10k tarzi ben sifirdan kurdum 9 ayda 108k yaptim size kendi taktigimi dilerseniz pm den iletim ucretsiz.😊
  • 30-11-2020, 00:46:31
    #13
    eSir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sifirdan kasmak zor oluyor allah yardimcin olsun. Bu iş biraz sabir işi oncelikle sayfanin konsepti nedir o sayfalardan reklam aliniz ucretli veyatta cekilise giriniz 10k tarzi ben sifirdan kurdum 9 ayda 108k yaptim size kendi taktigimi dilerseniz pm den iletim ucretsiz.😊
    İnanın hayır diyecek durumda değilim. Çok makbule geçer
  • 30-11-2020, 00:59:42
    #14
    eSir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sifirdan kasmak zor oluyor allah yardimcin olsun. Bu iş biraz sabir işi oncelikle sayfanin konsepti nedir o sayfalardan reklam aliniz ucretli veyatta cekilise giriniz 10k tarzi ben sifirdan kurdum 9 ayda 108k yaptim size kendi taktigimi dilerseniz pm den iletim ucretsiz.😊
    Hocam ben de alabilir miyim ?
  • 30-11-2020, 01:02:15
    #15
    eSir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sifirdan kasmak zor oluyor allah yardimcin olsun. Bu iş biraz sabir işi oncelikle sayfanin konsepti nedir o sayfalardan reklam aliniz ucretli veyatta cekilise giriniz 10k tarzi ben sifirdan kurdum 9 ayda 108k yaptim size kendi taktigimi dilerseniz pm den iletim ucretsiz.😊
    Selamlar hocam Üni öğrencisiyim valla bir taktik de bana verirseniz çok müteşekkir olurum, iyi geceler..
  • 30-11-2020, 01:03:39
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Varsa bi taktik bende isterim
  • 30-11-2020, 10:44:08
    #17
    eSir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sifirdan kasmak zor oluyor allah yardimcin olsun. Bu iş biraz sabir işi oncelikle sayfanin konsepti nedir o sayfalardan reklam aliniz ucretli veyatta cekilise giriniz 10k tarzi ben sifirdan kurdum 9 ayda 108k yaptim size kendi taktigimi dilerseniz pm den iletim ucretsiz.😊
    Hocam bende pm rica edebilir miyim ?
  • 30-11-2020, 21:00:27
    #18
    en önemli unsur "sabır"dır. Asla bırakmamalısın. Gerisi benzer sayfalardan "kopya çekerek" gelir hocam