• 27-11-2020, 21:24:04
    #1
    @edebiad kullanıcı adı sizce iyi mi ? Ne kadar eder ? Teşekkürler
  • 27-11-2020, 21:25:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Projelik ve oldukça güzel aslında 🙂
  • 27-11-2020, 21:28:16
    #3
    edebiyat ta doğru yazıma çok dikkat edildiği için sorun olabilir