• 31-08-2020, 16:09:24
    #1
    Arkadaşlar selamlar
    Eskiden büyük bir merak ile açtığım kullanıcı adım nasıl? Bayadır ilgilenemiyorum.
    @eskireplikler nasıl sizce?
  • 31-08-2020, 16:10:10
    #2
    Güzel...
  • 31-08-2020, 16:11:11
    #3
    fena değil
  • 31-08-2020, 16:14:13
    #4
    Güzel. Biraz uğraşıp içeriklerle doldurursanız iyi bir gelir elde edebilirsiniz.
  • 31-08-2020, 16:17:18
    #5
    🔎 WhoisTR.net
    Emek verilirse iyi yerlere gelir hocam. Eski film, dizi, reklam vb. replikleri olarak genelleyip, kaliteli içerik sunarsanız bence gideri var.