• 18-05-2020, 10:45:27
    #1
    R10’da kullanıcı adı satın aldım hesap işlemlerini felan devrettik yaklaşık 2 hafta oluyor ama o kullanıcı adını başka hesaba devredemiyorum yardımcı olabilirmisiniz ?
  • 18-05-2020, 10:59:55
    #2
    14 gün beklemeniz gerek
  • 18-05-2020, 15:47:51
    #3
    EmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 gün beklemeniz gerek
    Teşekkür ederim hocam