Merhaba arkadaslar. Elimde bir kullanici adi var @replilkizle gibi.
Yillardir bende hatta websitesi da bendeydi de biraktim.
Kac zamandir ugrasmiyorum ama malum karantina doneminde bir gaza geldim.
Sizce kullanici adi iyi midir ? Kasmali miyim ? Yada bosa ugrasma is yapmaz satmali miyim ? Tesekkurler