Merhaba arkadaşlar.
Instagramın bağlı olduğu facebook üzerinden mağaza açtım. Ürün koydum ve ürünler onaylandı.
Yani facebook'da herşey sorunsuz görünüyor. Ancak instagramda bir türlü gelmedi.
Onay süreci dendi 20 gündür bekliyorum konuyla alakalı sorun bildir dedim ondanda bir hareketlilik yok.
Yani fotoğraflara ürün etiketi yapmak istiyorum ancak ayarlar / işletme'de gözükmüyor Mağaza.
Daha önce kullanan veya konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Instagram Katalog Kullanımı
10
●626
- 26-12-2019, 11:52:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yapamazsın. Instagramda bunu kullanabilmek için Alışveriş özelliğinin açık olması gerek. Alışveriş özelliği de Türkiyede tüm kullanıcılara açık değil şu an, bu özelliği Türkiyede kimin kullanabileceğine Facebook karar veriyor.
- 26-12-2019, 11:59:5625 ülkeye ihracat yapan 1000'den fazla kendi üretimi olan kurumsal ev tekstil firması hocam.MergenTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık 5k bütçeyle sponsorlu reklam veriliyor. Haketmek için daha ne yapmak lazım hocam.
- 26-12-2019, 12:35:40Aylık 5K reklam bütçesi sizin için yüksek olabilir ama öyle değil. Aylık bütçenizi günlük harcayan firmalar var, onlara açıyorlar bu özelliği 😊AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-12-2019, 13:05:07MergenTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence yüksek yinede teşekkürler hocam.
Hemen pm atıyorum hocam teşekkürler.asadijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 27-12-2019, 09:16:20Emin olmadığımız bilgiler hakkında neden emin gibi konuşuyoruz hep ?MergenTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu işin aylık yada günlük ayrılan bütçe ile alakası yok. İnstagramda 4K takipçisi olan bildiğim bir firma var mağaza özelliği kullanıyor ayrıca reklam bütçesi ile çıkmıyor.
Tamamen facebook'un bu konuda hakkında istediği şartları karşılayabilmektir çözüm. Facebook sana herhalde günlük 5K bütçe reklam veriyorsan kullanabilirsin diyemez. - 27-12-2019, 10:58:16Çok haklısınız, instagram mağaza alanında gezerken sürekli 4Klık bahsettiğiniz türden hesaplar görüyoruz zaten...arifagcakaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 5K üstü reklam harcaması yapan bu özelliği garanti alır demiyorum. Ortalamadan fazla reklam harcaması yapanların daha fazla şansı var demek istiyorum. Her şirket kendisine fazla kazandıran müşterilerini sever, onlara değer verip mutlu etmeye çalışır. ( Bunu açıklama gereği duyduğuma inanamıyorum gerçekten )
Facebookun belirlediği şartlar varmışta onları karşılayanlara veriyormuş muş, çok biliyorsunuz siz.
Facebookun alışveriş özelliği için belirlediği şartları karşıla bakayım sana verecek mi bu özelliği ? Katalog oluşturdun, facebook hesabına bağladın, onay aldın, instagram işletme profilin de çok profesyonel bir şekilde yönetiliyor. Ama bu özellik açılmadı, neden ? Çünkü Facebook bu özelliği kimlerin kullanabileceğini kendi kriterlerine göre belirleyip, mail yoluyla haber veriyor zaten.
Senin burada yapabileceğin tek şey yukarıda belirttiğim Genel şartları karşılamaktır Katalog oluşturmak, bağlamak vs vs...
Bu yazdıklarımı ben 1. ağızdan öğrenerek yazıyorum. Şehir efsaneleri veya bloglardan okuduklarımla değil...
Bayılıyorsunuz şehir efsanelerini dinleyerek bir ümit beklemeye. Senin şu yazdıklarını gören de zanneder ki bu mağaza kategorindeki alışveriş özelliği açık hesaplar hep bu şekilde.
Bi bakın bakalım kaç tane hesap bulabileceksiniz dediğiniz gibi ?
Bu şekilde Instagram Alışveriş özelliğini açıyoruz diyen arkadaşları bulun, parasını verin, Sizin 4-5Klık hiç reklam harcaması yapmayan hesaplarınıza açsınlar bu özelliği. Ondan sonra profiline Sosyal medyadan iyi anlıyorum yazıp, burada bilmişlik taslayın. Bu özelliği aktif edemediklerinde yine aşağıdaki konun gibi Para verdim alışveriş özelliğini açamadılar dolandırıldım dersin 😄 Hadi geçmiş olsun, iyi forumlar dilerim sana...
https://www.r10.net/instagram/219592...iricilari.html - 27-12-2019, 11:31:37Kardeşim satırlarca yazdıklarından dolu dolu gözüksün diye uğraşmana elini yormana gerek yok anlayan anlıyor zaten okuyunca...
Çok net şekilde konuyu açıkladım şunu bunu yap olur demiyorum ben elbet kriterler vardır ama senin dediğin gibi "Aylık bütçenizi günlük harcayan firmalar var, onlara açıyorlar bu özelliği" bu cümlede kesin konuşuyorsun yanlış olan bu.
Ayrıca benim dolandırılmam ile konunun hiç bir alakası yok tamamen boş yapıyosun.