• 21-12-2019, 12:30:53
    #1
    Merhaba,

    2019-12-20 tarihinde bitecek yazan engel vardı. Şuanda ayın 21'i olmasına rağmen işlem yapmaya calıstıgımızda hala 2019-12-20 bitecek diye uyarı geliyor.

    Daha önce böyle birşey başına gelen oldu mu?
  • 21-12-2019, 12:42:04
    #2
    Çıkış yapıp tekrar girin düzeliyor
  • 21-12-2019, 13:07:55
    #3
    3 hesabım mobilde açıktı kendi kişisel hesabım bile ban yedi durduk yere. sanırım tek hesapla yapılsa bile açık olan hesapların hepsi ban yiyor.
  • 22-12-2019, 00:13:56
    #4
    dzzalfa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkış yapıp tekrar girin düzeliyor
    Hocam engel biteli 1 ay olmuştu, 1 aydır beğenemiyordum gerçekten çok teşekkür ederim kafayı yemek üzereydim