Merhaba, hayırlı pazarlar.
Bayadır instafly almak istiyordum fakat forumda spam yiyorum öyle şöyle yorumlarından dolayı pek almak istemiyordum.İçimde hep kuşku vardı daha sonra 1 aylık üyelik aldım.1 hesap ile giriş yaptım sonra 2. Şuan 3. Hesapta açık.Proxy alacaksınız diyorlardı ben şirket bilgisayarına kurdum. Telefondan teamwiewer ile bağlanıyorum.Şuana kadar ne bir spam ne bir engel yedim.Benim gibi kafası karışık arkadaşlara önerimdir.
@tolgasen; hocam'a teşekkür ediyorum.
İnstafly Son Durum
1
●330
