• 14-07-2019, 12:47:16
    #1
    Merhabalar
    Bu sıralar çoğu kullanıcı beğeni engeli yiyor. Bunun sebebi ne olabilir 2 hesabım da çok fazla beğeni yapmadığım halde beğeni engeli yedim bildirim yaptım fakat hala geri dönülmedi bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi?
  • 14-07-2019, 12:52:15
    #2
    Ben de takip engeli yedim 1 hafta kadar... Bir süre sonra engel kendiliğinden kalkıyor.
    Sanırım Instagram bu aralar biraz daha agresif bir şekilde davranıyor, bilemiyorum.
  • 14-07-2019, 12:53:00
    #3
    canatasever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de takip engeli yedim 1 hafta kadar... Bir süre sonra engel kendiliğinden kalkıyor.
    Sanırım Instagram bu aralar biraz daha agresif bir şekilde davranıyor, bilemiyorum.
    1 aydır kalkmıyor
  • 14-07-2019, 13:30:11
    #4
    Gerçekten bu takip engeli için ne yapacağız?

    Sayfa aktif fakat engel yiyeli 48 saati geçti ve report atmama rağmen kalkmıyor takip engeli.

    Kalıcı bir engel söz konusu olabilir mi?
  • 14-07-2019, 13:32:04
    #5
    instagram da genelde takipçi ve beğeni engeli yiyn arkadaşlarmız genel olarak hiç birşey yapmasa bile bot takipçi kullandığındn dolayı kısa süreli engel yemektedirler. 2 3 haftada yada hesabını birkaç günlüğüne dondurduğunda düzelcektir. Düzelmez beklemede kalacaksın.