• 07-09-2025, 15:09:44
    #1
    Merhaba r10 üyeleri elimde @minnetkar kullanıcı adı mevcut. değerlimi değersizmi ona siz karar verin. değerli olsa fiyatı ne olur? cevaplarınızı bekliyorum. eğer almak isteyen olursa ucuzdan veririm. Teşekkürler.
  • 07-09-2025, 15:12:04
    #2
    Multi üyelik oluyor bu.
    Kurumsal değilse
  • 07-09-2025, 15:13:18
    #3
    İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Multi üyelik oluyor bu.
    Kurumsal değilse
    R10 kullanıcı adı demiyor instagram diyor
  • 07-09-2025, 15:14:30
    #4
    Bana göre değersiz.