Bu hesaplarin odemesi geri yapildi yapilmasa banim kalkmazdi yanlis anlasilma vardi orada insanlara hemen onyargili yaklasmayin
Keşke yanlış anlaşılmaya sebebiyet vermemek için trade leride sildirseniz. Kolayca kaldirabiliyorlar verdikleri olumsuz tradeyi . Böylelikle hesabınızda temiz olur .
Keşke yanlış anlaşılmaya sebebiyet vermemek için trade leride sildirseniz. Kolayca kaldirabiliyorlar verdikleri olumsuz tradeyi . Böylelikle hesabınızda temiz olur .
O zaman bence modlara yazın, ************** lafları pek hoş gelmiyor . En azından trade kalsa dahi sözlerini değiştirebilirler. Mesela , iadeyi yaptı şeklinde not düşebilirler