• 23-02-2013, 01:16:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    http://lukskahramanmarasturizm.net/

    Arkadaş sanırım aramızdan. Baya canıda yanmış belli. şimdiden geçmiş olsun diyorum kendisine.
  • 23-02-2013, 01:34:35
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş Olsun Sonuna Kadarda Hakkını Aramalı bence.
  • 23-02-2013, 01:54:22
    #3
    Gerçekten yolcuya önem vermeyen firmalarda var yazık tekrardan geçmiş olsun
  • 25-02-2013, 15:30:33
    #4
    Helal olsun valla. İyi yapmış
  • 25-02-2013, 15:34:39
    #5
    Şikayette bulunmuş zaten firma adına bir site açıp bunları yazması suçtur.
  • 01-03-2013, 14:26:14
    #6
    iyisite.NET
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayette bulunmuş zaten firma adına bir site açıp bunları yazması suçtur.
    Suçmudur ?

    com.tr adını almıyor sonuçta, ayrıca şikayet etmekte suçtur o halde.

    Şahıs gidip site adı açıp, firmanın adını kullanıp kimseyi dolandırdığı yokki.
  • 29-03-2013, 23:18:04
    #7
    sahil turizm ile trabzona gittim denizliden 22 saat falan gittim bir bardak çay vermediler ya la öyleleride var
  • 29-03-2013, 23:48:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Müşteri her zaman haklı, hakkını'da sonuna kadar savunmak zorunda.