Okulların Kapanmasına ;) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Okulların Kapanmasına ;)
10
●
619
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İlginç Siteler
Okulların Kapanmasına ;)
1
2
10-12-2010, 22:50:10
#10
HoST13
Böyle bi sayaç da askerliğim için yapacam gençler
11-12-2010, 00:44:24
#11
Shisha
Üyeliği durduruldu
HoST13 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle bi sayaç da askerliğim için yapacam gençler
eskiden çentik atarlarmış. Teknoloji ilerledi :P
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler