• 25-06-2010, 22:57:27
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.








    Gerçekten çözüm 10 numara adam çözmüş işi
  • 25-06-2010, 23:01:13
    #2
    haha hem diyo adworsa para vermeyin hemde kendisi reklam verio.ne adamlar var yaw : ) capkin44 sendende bişe kaçmıyor ha : )
  • 25-06-2010, 23:11:53
    #3
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Güzelmiş gerçekten :9
  • 26-06-2010, 02:07:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl aradın buldun usta Helal
  • 26-06-2010, 03:07:25
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sahibi okursa okursa kıyamet kopar
  • 26-06-2010, 11:28:26
    #6
    bilmiyorum ki ama okur muhakak denk gelir
  • 26-06-2010, 11:32:09
    #7
    arkadaş seyyoda bir numara heralde
  • 26-06-2010, 12:36:32
    #8
    yaşını tahmin edelim
    15 16 falandır
  • 26-06-2010, 12:38:53
    #9
    erkutarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaşını tahmin edelim
    15 16 falandır
    dostum üstüne alınma ama r10 da yaş tahmini yapmak da moda oldu seocu olmak için bir yaş sınırı yok bildiğim kadarıyla.