Spamdan bu kadar korkulurmu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Spamdan bu kadar korkulurmu?
18
●
478
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İlginç Siteler
Spamdan bu kadar korkulurmu?
1
2
3
04-06-2010, 21:36:05
#10
Brave09
Üyeliği durduruldu
HelLife adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
alla alla :S
bizde neden öyle soru soruyor zekai ?
Zekai adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1 kişide çıkmıyor diye sorun bizdemi şimdi.
spam mı yapıyorsunuz yoksa ip adresiniz filtreleniyor
04-06-2010, 21:40:03
#11
mre
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
http://www.zetona.org/markwahl/20070615_01.shtml
04-06-2010, 21:43:28
#12
HelLife
Üyeliği durduruldu
korcerrah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.zetona.org/markwahl/20070615_01.shtml
çok pis güldüm
04-06-2010, 21:43:33
#13
EscapeLord
korcerrah adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://www.zetona.org/markwahl/20070615_01.shtml
Yok artık, pesss......
04-06-2010, 21:44:45
#14
Hagiwhat
⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
iyiki are you human dememiş
küfür gibi soru
04-06-2010, 21:48:40
#15
Shorty
Hagiwhat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iyiki are you human dememiş
küfür gibi soru
Haha
04-06-2010, 21:52:46
#16
SinemBilisim
bendede direk girdi
04-06-2010, 21:54:53
#17
HelLife
Üyeliği durduruldu
Hagiwhat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iyiki are you human dememiş
küfür gibi soru
valla yaa: D kavgada bile söylenmez
04-06-2010, 23:47:55
#18
Brave09
Üyeliği durduruldu
SinemBilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bendede direk girdi
sonunda bizden biri
Vay arkadaş direk açıyor diyorum, inanmıyorlar.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler