• 01-02-2010, 18:02:32
    #10
    Rolleyes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne scripti bildiğimiz html kod
    Nasıl yapılıyor bizede sölerseniz kullanmak isterim..
  • 02-02-2010, 16:58:50
    #11
    Üyeliği durduruldu
    gezginler.net de vardı bu kod linki bulabilirsem paylaşırım
  • 02-02-2010, 17:23:51
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Çok zor bişey değil javascriptle pencereyi küçültüp taşıyor.kaynak kodlara bakarsanız bulabilirsiniz
  • 02-02-2010, 23:46:30
    #13
    Rolleyes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne scripti bildiğimiz html kod
    JavaScript olmasın.
  • 03-02-2010, 00:04:20
    #14
    HTML ile yapamazsınız. basit bir javascript. biraz araştırırsanız, js kod bankalarında bunu ve daha bir çok çeşidini bulabilirsiniz.