• 29-12-2009, 20:07:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Bu oyunu 4-5 sene önce oynamıstım.. O zaman yapılan bir flashtan oyun. Şimdi yapılsa daha güzel yapılır heralde
  • 29-12-2009, 20:07:23
    #11
    Hiç korkunç deil
  • 29-12-2009, 21:06:27
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet korkunç değil biraz heyecan verici desem nasıl olur arkadaşlar
  • 01-01-2010, 11:41:45
    #13
    "geğirme" sesi demiş bir arkadaşım.Yarıldım