• 17-10-2009, 00:33:11
    #1
    Arkadaşlar sabahtan beri arıyorum bulamadım.
    Bedava melodiler indirilen bir site var mı bildiğiniz polifonik melodi filan?
    Varsa pm'den veya buradan paylaşırsanız sevinirim şimdiden teşekkürler
  • 17-10-2009, 20:05:29
    #2
    Yok mu :/
  • 22-10-2009, 12:10:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    melodi derken bu tür paylaşımlar yasak korsan kullanıcı haklarına giriyor
  • 27-10-2009, 03:38:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Paralı polifonik satın alınan yerlerdeki demo müziği dinlerken çıkan sesi kaydedebiliyorsun sanırım. Kodlarından falan. Biraz araştır derim ben.