adtech sitesinde gördüm şaşırdım.
4
●274
- 10-05-2009, 05:09:16gezinirken reklamlara takıldı gözüm tıkladım sonrasında site içinde kurucusu takıldı gözüme tıklayım dedim kurucusu Burak Erdoğmuş tıkladım girdiğim sitenin tasarımının orjinal olmadığını gördüm. (hayal kırıklığı) ilginç geldi bana birazda paylaşmak istedim. Burak Erdoğmuş kötülemek gayem değil tanımam şahısları eleştiri olarak algılanırsa sevinirim. template satın alınmışta olabilir. ama en azından o flash içindeki kötü ses efektinin kaldırılması iyi olur diye düşünüyorum. gerci bu sesin sebebi baska birşey ama böyle bozuk template satılmaz.
- 20-05-2009, 22:19:30Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Gerçekten bazı kısımları ametörce olmuş ama genel anlamda fena site değil.